استفاده از تیغ ، وکس ، اپلاسیون و دیگر روش های از بین برنده مو های زائد نه تنها نتایجی دائمی و مطلوب ندارند ، بلکه می توانند عوارض جانبی خطرانکی مانند عفونت و بریدن پوست را برای افراد به وجود آورد. از همین رو متخصصین پوست و زیبایی به تمامی افراد چه خانم ها و چه آقایان توصیه می کنند ، اگر مایل هستند در سریع ترین زمان ممکن و بدون دچار شدن به عارضه خاصی از شر مو های زائد خود خلاص شوند از دستگاه های لیزر که ایمن هستند استفاده کنند. دستگاه لیزر الکساندریت کندلا یک روش بی خطر، سریع و موثر برای از بین بردن موهای زائد با روشی غیر از الکترولیز، وکس، استفاده از تیغ یا موچین می باشد. افرادی که در زاهدان زندگی می کنند و تمایل دارند از این دستگاه برای لیزر کردن مو های زائد خود استفاده کنند می توانند به کلینیک سیماطب در زهدان مراجعه نمایند. این کلینیک با بهره گیری از بهترین و جدید ترین دستگاه ها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

دستگاه لیزر الکساندریت کندلا

 

اصل اولیه در لیزر موهای زائد ، فوتوترمولیز گزینشی می باشد. این بدان معناست که لیزر به صورت گزینشی ناحیه رشد مو ( فولیکول) را بدون آسیب زدن به پوست اطراف آن حرارت می دهد. لیزر موهای زائد الکساندریت بر روی فولیکول های مجزای مو، در طول چرخه رشد اثر کرده و صرف نظر از رنگ پوست یا ناحیه تحت درمان بدن، نتایج دراز مدت و ماندگاری را بر جای می گذارد. چند جلسه درمان لیزر (در فواصل زمانی جدا از هم) برای از بین بردن موهای زائد مورد نیاز است. با جدیدترین دستگاه لیزر یعنی دستگاه لیزر الکساندریت کندلا ،  از بین بردن موهای زائد به یک روند بدون درد تبدیل شده است. تعداد درمان های مورد نیاز به رنگ پوست و رنگ مو وابسته است.

قبل از درمان با لیزر الکساندریت کندلا

  • قبل از جلسه درمان با دستگاه لیزر الکساندریت کندلا ، مو باید به طول 2 تا 3 میلی متر باشد. متخصص کل ناحیه را با لیزر اسکن می کند. به مدد وجود دو سیستم خنک کننده، دمای لیزر باعث احساس هیچگونه دردی در طول روند نشده و روند به آسانی قابل اجرا می باشد.
  • جلسات باید هر ماه تکرار شوند. معمولاً 5 تا 6 جلسه برای تکمیل از بین بردن موهای اضافی مورد نیاز است. قرمزی موقتی در پایان جلسه بر روی پوست نمایان می شود که در طول چند ساعت یا چند روز فروکش خواهد کرد.
  • استفاده از کرم های مرطوب کننده بعد از درمان با دستگاه لیزر الکساندریت کندلا برای فروکش کردن سریع تر قرمزی مفید می باشد.
  •  در روزهای بعد از درمان، بیمار باید بر روی ناحیه درمان شده، کرم ضد آفتاب استعمال نماید.
  •  لیزر الکساندریت کندلای جدید ۲۰۲۱ گزینه های متنوع تری را ارائه نموده و طول مدت پالس آن نیز از تنوع بیشتری برخوردار است. این لیزر حتی در طول ماه های تابستان و بر روی پوست های اندکی برنزه شده، بی خطر می باشد.

برای انجام لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندریت کندلا در زاهدان تماس بگیرید.

۰۹۱۵۹۴۱۰۰۶۰

مزایای دستگاه لیزر الکساندریت کندلا

  • تکرار سریع لیزر به معنی زمان درمان سریع تر می باشد.
  • این لیزر بر روی دامنه وسیعی از انواع پوست از سفید تا سبزه موثر می باشد.
  • در مقایسه با سایر انواع لیزر، بر روی انواع موهای نازک تر تاثیر گذار است.
  • سیستم لیزر دارای قدرت نفوذ فوق العاده می باشد.
  • ناحیه وسیعی از پوست در یک جلسه درمان پوشش داده می شود.

امروزه لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندریت کندلا در میان 5 درمان زیبایی غیر تهاجمی منتخب از سوی مردم قرار دارد. تقاضای روبه رشد و افزایش ارزش این درمان، به تاثیر گذاری این دستگاه نسبت داده می شود. با کمک پیشرفت های رخ داده در دستگاه های الکساندریت کاندلا، درمان اکنون به شکلی موثر، رشد موهای زائد را 90 تا 95 درصد کاهش می دهد.

این ویژگی از سوی افرادی که خواهان از بین رفتن دائمی موهای زائد خود به روشی بدون درد هستند، مورد تحسین و استقبال قرار گرفته است. از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندریت کندلا در زاهدان  یک راه حل دائمی برای مشکل موهای زائد می باشد.

کاربرد دستگاه لیزر الکساندریت کندلا

از بین برنده موهای زائد: افرادی که دارای رنگ پوست روشن هستند می توانند با خیالی آسوده برای از بین بردن موهای زائد خود ، از لیزر کندلا در بهترین مرکز لیزر زاهدان استفاده کنند.

کمک به جوانسازی پوست: لیزر کندلا با هدف قرار دادن ملانین می تواند مشکلات ناشی از افزایش سن و آفتاب سوختگی و کک و مک های موجود بر روی پوست را بر طرف کند ، تاثیر مستقیم این دستگاه بر روی رنگدانه های پوست است و به همین دلیل در پایان جلسات پوستی یکنواخت تر و شفاف تر را برای زیبا جو به همراه دارد.

از بین برنده تتو و خالکوبی: یکی از ویژگی های مهم لیزر کندلا از بین بردن رنگدانه های موجود بر روی پوست است که در اثر تتو وخالکوبی به جای مانده اند. این لیزر به بدن اجازه می دهد تا ذرات تتو به آهستگی از بدن خارج شود و پاک کردن خالکوبی را راحت تر خواهد کرد.

رفع ضایعات عروقی: دستگاه لیزر الکساندریت کندلا با هدف قرار دادن هموگلوبین های موجود در خون باعث از بین رفتن ضایعات عروقی و نیز رگ های عنکبوتی بدن می شود.

چرا لیزر کندلا بهترین دستگاه لیزر است؟

مهم ترین دلیلی که کندلا بهترین دستگاه لیزر به شمار می آید این است که اشعه لیزر ایجاد شده توسط این دستگاه با طول موج مناسب و انرژی بسیار بالایی طراحی شده که هدف قرار دادن فولیکول ها و آسیب وارد نکردن به بافت های اطراف ، این دستگاه را از دیگر دستگاه های لیزر متمایز می کند. مکانسیم های خنک کننده موجود در این دستگاه که برای راحتی بیمار در طول درمان طراحی شده اند و تحریک شدن پوست را به حداقل می رساند یکی دیگر از ویژگی مهم این دستگاه به شمار می آید. یکی دیگر از قابلیت های دستگاه لیزر الکساندریت کندلا سنسور های موجود در آن است که توانایی تشخیص نوع و رنگ پوست را دارد.

چند جلسه برای لیزر مو های زائد با الکس کندلا کافی می باشد؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که متقاضیان لیزر مو های زائد از متخصصین پوست می پرسند این است که چند جلسه باید برای لیزر کردن مو های زائد با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا مراجعه کنیم؟ این سوال ممکن است بر اثر شوق و ذوق مراجعه کننده برای دیدن نتایج نهایی این فرایند باشد. اما باید بگویم که تعداد جلسات مورد نیاز برای این کار به عوامل متعددی بسیار زیادی بستگی دارد که معمولا در اولین مراجعه به مرکز درمانی ، پس از بررسی وضعیت ناحیه تحت درمان و نوع پوست تعیین می شود.

یکی از فاکتور های مهم در تعیین تعداد جلسات لیزر ، ناحیه ای است که قرار است لیزر شود. مو های قسمت های مختلف به جلسات متفاوتی بستگی دارند ، به عنوان مثال ممکن است برای رفع مو های زائد ساق دست به 3 جلسه و برای لیزر مو های زائد ساق پا به 5 جلسه نیاز باشد. البته عواملی از قبیل رنگ پوست ، رنگ مو ها و ضخامت آن است که در از بین رفتن مو ها موثر می باشد. اگر می خواهید بهترین و بیشترین نتیجه را در کوتاه  ترین زمان ممکن در زمان استفاده از دستگاه لیزر الکساندریت کندلا بگیرید ، بهتر است به یک کلینیک مجهز و خوب در شهر خود مراجعه کنید.

عزیزانی که در شهر زاهدان زندگی می کنند می توانند برای بهره مند شدن از نتایج مطلوب و ایده آل به کلینیک پوست و مو و زیبایی سیماطب در زاهدان مراجعه کنند. کلینیک سیماطب با بکار گیری بهترین دستگاه ها و متخصصین مجرب و متبحر می توانند برای شما بهترین و ایده ال ترین نتایج را به ارمغان آورد. برای اطلاع از هزینه نهایی این فرایند و همچنین تعیین نوبت می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید یا فرم تماس موجود در سایت را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات