وجود موهای زائد بر روی بدن، به خصوص برای خانم ها همواره آزار دهنده بوده و همین امر موجب شده است تا آن ها برای از بین بردن این موهای ناخواسته روش های بسیاری همچون اپیلاسیون، مومک، دستگاه اپلیدی ، تیغ و ژیلت را امتحان کنند که اغلب با مشکلاتی همچون بروز موهای زیرپوستی، جوش یا عوارض جدی تری همچون مشکلات پوستی برای آن ها همراه بود. لیزر موهای زائد روشی بسیار موثر با نتایج درخشان و حداقل عوارض ممکن در جهت خلاصی از شر موهای ناخواسته بدن می باشد که امروزه مورد سوء استفاده افراد و کلینیک های زیادی که فاقد تبحر لازم و عدم تجهیز به دستگاه های پیشرفته هستند قرار گرفته و بسیاری را مایوس کرده است. افرادی که در زاهدان زندگی می کنند و قصد دارند لیزر موهای زائد در زاهدان انجام دهند ، نیاز است یک کلینیک یا پزشک خوب همچون کیلینیک تخصصی سیماطب زاهدان برای از بین بردن مو های اضافی خود پیدا کنند.

اگر کلینیک منتخب شما به پزشکانی مجهز باشد که کاملاً بر تکنیک های انجام لیزر واقف باشند، در آن از دستگاه های نوین و پیشرفته بهره گرفته شده باشد و البته بدن خودتان نیز جوابدهی خوبی به این روش داشته باشد به نتایج بسیار درخشانی از آن دست خواهید یافت.

 

لیزر موهای زائد در زاهدان

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در زاهدان

لیزر دایود GME linscan ساخت آلمان و البته دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا 2020 از جمله بهترین دستگاه های موثر برای از بین بردن مو های زائد  می باشند که کلینیک تخصصی پوست و مو سیماطب زاهدان به آن ها مجهز می باشد. در صورتی که قصد لیزر کردن  موهای زائد خود را در زاهدان دارید می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو سیماطب زاهدان بهترین کلنیک تخصصی پوست و مو زاهدان توسط دکتر موسی بیات ، متخصص پوست توانمند این شهر مشاوره شده از تعداد جلسات و هزینه ها آگاه شوید. برای مشاهده نمونه کار های کلینیک تخصصی سیماطب بهتر می توانید به اینستاگرام این کلینیک مراجعه کنید.

چه کسانی می توانند برای لیزر موهای زائد اقدام کنند؟

لیزر موهای زائد در زاهدان برای تمامی افراد به جز افرادی با شرایط خاص که در ذیل به آن ها اشاره شده است قابل انجام است. همچنین باید بگوییم که تاثیر این روش برای افرادی با موهای تیره رنگ تر بیشتر بوده و این افراد نتایج بهتری از آن دریافت خواهند کرد.

 

لیزر موهای زائد در زاهدان

 

از بین بردن موهای زائد با لیزر برای چه افرادی مناسب نیست؟

با وجود غیرتهاجمی و ایمن بودن لیزر موهای زائد در زاهدان ، بهتر است افرادی که دارای حتی یکی از شرایط ذیل هستند از انجام این روش خودداری کنند:

  • مصرف برخی داروهای خاص
  • ابتلا به برخی بیماری ها
  • سابقه تبخال مکرر در محل مورد نظر
  • سابقه بروز گوشت اضافه در محل تحت لیزر
  • سابقه عفونت فعال همچون جوش های چرکی در محل لیزر
  • مصرف ایزوترتینویین
  • خانم های باردار
  • افرادی با مشکلات هورمونی : این افراد به خصوص افرادی که پرمویی بدن شان به دلیل مشکلات هورمونی است، باید ابتدا نسبت به درمان این مشکلات پرداخته و سپس برای لیزر درمانی اقدام کنند.

چگونه باید برای  لیزر کردن مو های اضافی بدن آماده شویم؟

  • بیشتر متخصصان پوست توصیه می کنند که وکس کردن یا استفاده از موچین برای برداشتن موهای زائد را 2 تا 6 هفته قبل از جلسه لیزر کردن  موهای زائد ترک کنید. البته اصلاح کردن موهای زائد با تیغ بلامانع است.
  • موهای صورت یا بدن شما باید در فاز رشد آناژن باشند. این فازی است که درآن موها به شکل فعال در حال رشد می باشند، بنابراین لیزر می تواند به شکلی موثر ملانین در پیاز مو را مورد هدف قرار دهد. به همین دلیل به منظور اجرای روند در فاز مناسب رشد، فاصله بین جلسات متفاوت می باشد.
  • طبق گفته های بهترین متخصص پوست زاهدان ، ظرف 24 ساعت قبل از جلسه درمان لیزر موهای زائد در زاهدان ، ناحیه ای که قرار است لیزر شود را با تیغ تمیز و نو اصلاح کنید. این به نور لیزر کمک می کند تا در فولیکول های مو استقرار یابند.
  • یک ماه قبل از درمان باید از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش، از قبیل برنزه کردن یا استفاده از لوسیون های برنزه کردن خودداری کنید. انجام چنین اقداماتی باعث تاول زدن، ایجاد ناهنجاری های پیگمنتیشن یا ایجاد اسکار می شود. این بدان علت است که نور لیزر، توسط رنگدانه در فولیکول مو یا پوست جذب می شود.
  • روند لیزر موهای زائد یک درمان بدون درد می باشد. اگر در برابر اضطراب مستعد هستید روز قبل از درمان از مصرف کافئین خودداری کنید.
  • برخی پزشکان از کرم های بی حس کننده استفاده می کنند ولی برخی دیگر از استعمال آن خودداری می نمایند، چون برای آن ها درد می تواند بازخورد مهمی برای توقف ادامه روند در آن جلسه محسوب شود.

 

لیزر موهای زائد در زاهدان

 

سوالات متداول

  • در طول جلسه لیزر چه اتفاقی می افتد؟

هر درمان بر حسب اندازه ناحیه درمان تا 1 ساعت طول می کشد. نواحی کوچک تر مثل بالای لب، گوش ها و چانه را می توان در کمتر از چند دقیقه لیزر نمود، ولی لیزر نواحی بزرگ مثل کمر یا پاها، گاهی تا 1 ساعت طول می کشد. نخست متصدی لیزر بهترین نوع لیزر موهای زائد در زاهدان مناسب برای پوست و موی شما و مناسب برای هدفتان را مشخص می کند. پزشک را در جریان مشکلات پزشکی و داروهای مصرفی تان قرار دهید.

تجهیزات لیزر باید با رنگ پوست و ضخامت موی شما متناسب باشد. شما عینک های مخصوصی را بر چشم می گذارید تا نور لیزر به چشم های شما آسیب وارد نکند. پزشک از ژل سرد یا دستگاه خنک کننده برای محافظت از پوست شما و کمک به نفوذ لیزر استفاده می کند. پرتوهای متمرکزی از نور برای تخریب فولیکول های مو و جلوگیری از رشد مجدد آن ها از دستگاه تولید می شود. بعد از درمان، کیسه یخ یا کرم ضد التهاب برای حفظ تورم در حداقل سطح ممکن و تسکین پوست استفاده می شود.

  • آیا لیزر موهای زائد کارساز است؟

بسیاری از افراد بعد از 8 جلسه درمان، شاهد کاهش قابل ملاحظه موهای زائد خود می باشند. وقتی یک سری کامل درمان را به پایان رساندید، انتظار کاهش 70 درصدی موهای زائد خود را داشته باشید. جلسات فالوآپ برای درمان رشد مجدد و حفظ نتایج مورد نیاز می باشد. در هر درمان، فولیکول های موی دارای رشد فعال تخریب می شود. خون کمتری به فولیکول جریان پیدا می کند و مویی که دوباره رشد می کند بسیار ضعیف تر و نازک تر می شود.

  • آیا از بین بردن مو های زائد با لیزر  دائمی است؟

لیزر موهای زائد در زاهدان به صورت دائمی رشد موها را کاهش می دهد، ولی به هیچ عنوان به طور دائمی آن ها را از بین نمی برد.

هزینه لیزر دایود چقدر است؟

متغیرهای زیادی از قبیل نوع و رنگ مو، اندازه ناحیه درمان و تعداد جلسات مورد نیاز، در هزینه لیزر موهای زائد در زاهدان  تعیین کننده هستند.
 

 

ثبت نام
اطلاع از
guest
2 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
مهران

لینزر کامل دست قیمت تا جلسه اخر

drbayat15

سلام وقت بخیر باید به صورت حضوری مراجعه کنید یا با شماره های کلینیک تماس بگیرید. 🙏🌷