به طور معمول افرادی که برای اولین بار اقدام به انجام تزریق ژل می نمایند سوالات زیادی پیرامون این روش جوانسازی دارند که یکی از پرتکرارترین این سوال ها این است که ” بعد از تزریق کردن ژل چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ ” این نکات تحت عنوان مراقبت های بعد از تزریق ژل بیان می شوند که به دلیل تاثیرات زیادی که رعایت این نکات در میزان رضایت بخشی نتیجه تزریق کردن  ژل دارد ما در این مقاله از سایت کلینیک سیماطب زاهدان ، تعدادی از مهم ترین نکات مراقبتی را برای تان شرح دهیم ، تا افراد متقاضی بعد از انجام تزریق با رعایت آن ها به بهترین نتایج دست پیدا کنند.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل

 

رضایت بخش بودن نتیجه ژل تزریق شده

برخی از افراد به اشتباه گمان می کنند که اگر بهترین کلینیک زیبایی در زاهدان یا شهری که در آن سکونت دارند را انتخاب کنند به بهترین نتایج از تزریق فیلر دست خواهند یافت. درست است که تکنیک متخصص و مهارت او تاثیر زیادی در نتیجه دارد اما افراد نباید از میزان تاثیر رعایت نکات مراقبت های بعد از تزریق ژل غافل شده و باید بدانند چگونه از خود مراقبت نمایند.

اشخاصی که در رعایت این نکات کوتاهی نمی کنند به نتایج بسیار درخشانی از آن دست پیدا کرده و در طرف مقابل افرادی که رعایت آن ها را پشت گوش می اندازند به نتایج کار لطمه وارد می کنند.

نحوه خوابیدن 

یکی از مهم ترین نکاتی که باید بعد از تزریق نمودن ژل رعایت شود، فشار وارد نکردن به نواحی تزریق شده می باشد؛ از همین رو تا حد امکان به پشت خوابیده و از خوابیدن به روی صورت خودداری کنید. همچنین افراد باید به این نکته توجه کنند که بروز مقداری تورم و کبودی بعد از تزریق کاملاً طبیعی است، برای کاهش هرچه سریع تر تورم در هنگام خواب زیر سر خود چند بالشت 2 بالشت قرار دهید.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل

 

ورزش و انجام فعالیت های شدید 

به منظور تثبیت و باقی ماندن هرچه بهتر ژل در همان منطقه ای که تزریق شده است از انجام ورزش و فعالیت های سنگین خودداری کنید؛ انجام فعالیت های سخت علاوه بر جابجایی و تغییر وضعیت ژل ، منجر به افزایش فشار و گردش خون شده و نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد. این نکته در مراقبت های بعاد از تزریق ژل بسیار مهم و حساس بوده از همین رو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بعد از 1 روز می توانید انجام تمام کارهای روزانه خود را از سر گرفته و فعالیت های روزمره تان را انجام دهد.

خوردن و نوشیدن

هر چه میزان آب بدن بیشتر باشد پروسه بهبودی ایده آل تر و سریع تر طی می شود. از همین رو بعد از تزریق به میزان زیاد آب بنوشید. همچنین افراد باید به این نکته توجه کنند که خوردن غذاهای تند و پرادویه موجب تشدید تورم می شود لذا تا حد امکان از خوردن غذاهایی که حاوی مقدار زیادی ادویه و نمک هستند خودداری کنید.

دیگر مراقبت های بعد از تزریق ژل :

  • برای کاهش هرچه سریع تر تورم، بر روی نواحی داراری ورم کمپرس سرد قرار دهید.
  • به مدت 2 روز از مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی بپرهیزید.
  • طبق گفته های متخصص پوست و تزریق کردن ژل در زاهدان ، استحمام بعد از 4 ساعت مجاز می باشد. (به هیچ عنوان با آب خیلی داغ استحمام نکنید.)
  • از خاراندن و ماساژ دادن نواحی تزریق شده جداً اجتناب کنید.
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات