مقالات

آر اف فرکشنال

شادابی و نشاط پوست که عنصری بسیار مهم در زیبایی افراد تلقی می شود با گذشت زمان و در اثر عوامل محیطی همچون استعمال دخانیات ، استفاده از مواد آرایشی نامرغوب، دستکاری نمودن جوش های عفونی و ویروسی کمتر شده، بر زیبایی و اعتماد به نفس افراد تاثیر منفی می گذارد. به همین دلیل افراد همواره به دنبال برطرف کردن مشکلات پوستی و بازگرداندن طراوت و شادابی به پوست خود هستند؛ آر اف فرکشنال به منظور جوانسازی ، شاداب کننده و با طراوت کنندگی پوست بر روی صورت آقایان و خانم ها انجام می شود. این پروسه یکی از بروزترین تکنیک های دنیا برای جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی سمیاطب زاهدان بهترین کلینیک پوست ، مو و زیبایی در زاهدان به صورت حرفه ای و کاملا تخصصی انجام می شود. افرادی که مایل هستند از لیزر ار اف فركشنال در زاهدان استفاده کنند بهتر است مقاله پیش رو را تا انتها به خوبی مطالعه کنند تا تصمیمی درست در رابطه با انتخاب کلینیک داشته باشند. در این مقاله ما سعی کرده ایم در رابطه با قیمت آر اف فركشنال ، عوارض آر اف فرکشنال و غیره مطالبی را بیان کنیم.

 

 

جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال در زاهدان

همانطور که در فوق گفتیم استفاده از آر اف فركشنال زاهدان از جمله راهکارهای موثر برای جوان نمودن پوست صورت و نواحی گردن است که در آن امواج آر اف جایگزین امواج مضر نوری شده و در نتیجه آسیبی به پوست وارد نخواهد شد زیرا حرارت دستگاه تنها در قسمت های عمیق پوست تاثیر می گذارد.

آر اف فرکشنال در زاهدان کاملاً بی خطر و ایمن بوده و تاثیرگذاری آن نسبت به دیگر روش ها و دستگاه ها حدوداً 3 برابر می باشد. روند تولید کلاژن با انجام این فرایند تحریک شده، کلاژن ها ترمیم می شوند؛ در نتیجه پوست سفت تر و به بیان دیگر بازسازی می شود.

مزایای جوانسازی پوست با لیزر RF در کلینیک پوست و مو و زیبایی سیماطب

از جمله مزایای بی شمار این تکنیک می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • هیچگونه عوارض جانبی برای افراد به همراه نداشته و دوران نقاهت ندارد.
  • دقت بالایی داشته و برای انجام آن نیاز به صرف زمان زیاد نیست.
  • قابل انجام برای همه انواع پوست با هر آسیب سطحی بوده و محدودیت خاصی ندارد.

با این حال افرادی با شرایط ذیل باید از انجام جوانسازی با آر اف فرکشنال در زاهدان خودداری کنند:

  • خانم های باردار
  • افرادی با فشار خون بالا
  • بیماران دیابتی
  • وجود التهاب و عفونت فعال در ناحیه تحت درمان

 

 

کاربرد لیزر RF در زاهدان

لیزر آر اف فرکشنال زاهدان  دارای کاربردهای بسیار زیادی است که در ذیل به تعدادی از مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم:

  1. شفاف شدن پوست
  2. برطرف کردن اسکارهای آکنه
  3. لیفت صورت
  4. سفت تر شدن پوست
  5. بسته شدن منافذ باز پوست
  6. کلاژن سازی و جوانسازی پوست
  7. کمک به درمان روزاسه و آکنه فعال
  8. برطرف کردن اسکارهای ناشی از تصادف، زخم و بریدگی
  9. درمان ترک های پوستی ناشی از بارداری یا تغییر وزن های شدید

لازم به ذکر است که جوانسازی با آر اف فرکشنال در بهترین کلینیک پوست و مو زاهدان اخیراً نتایج خوبی در درمان کراتوزپیلاریس یا همان مشکل پوست مرغی، تعریق بیش از حد کف دست و پا و آدنیت ساپوراتیو برای افراد به دنبال داشته است.​

نظر دکتر موسی بیات بهترین متخصص پوست در زاهدان در رابطه با اقدامات قبل از آر اف فرکـشنال

برای اینکه این تکنیک درمانی به بهترین نحو ممکن برای تان انجام شده و مطلوب ترین نتایج از آن حاصل شود لازم است تا نکات آورده شده در ذیل را پیش از آن رعایت کنید:

  • چنانچه قبل از لیزر آر اف فرکشنال در زاهدان برای انجام روش های دیگر جوانسازی با لیزر اقدام کرده اید بهتر است دست کم 1 ماه برای انجام این تکنیک درمانی دست نگه دارید.
  • در صورت مصرف داروهای خاص و ابتلا به بیماری های مزمنی همچون بیماری های قلبی-عروقی باید حتماً این موارد را قبل از انجام این روش درمانی و جوانسازی با پزشک تان در میان بگذارید.
  • چنانچه اقدام به لایه برداری پوست با انواع روش های شیمیایی و فیزیکی نموده اید بهتر است چند هفته برای انجام لیزر آر اف فركشنال صبر نمایید.
  • در صورتی که قصد جوانسازی با آر اف را دارید بهتر است چند هفته قبل از آن از رفتن به سولاریوم خودداری کرده و پوست تان را برنزه نکنید.
  • مصرف داروهایی مانند آسپرین و وارفارین که منجر به رقیق شدن خون می شوند را به مدت 1 هفته قبل از انجام این روش متوقف کنید.
  • هنگام مراجعه به بهترین کلینیک پوست و مو و زیبایی زاهدان برای انجام لیزر آر اف فرکشنال در زاهدان توصیه می شود آرایش نکرده و حتماً صورت تان را شستشو دهید.
  • آقایان باید قبل از مراجعه به مطب صورت خود را اصلاح نمایند.

 

 

توصیه دکتر بیات در رابطه با مراقبت بعد از آر اف فرکشنال

برای رسیدن به نتایج دلخواه و کاهش احتمال بروز عوارض جدی باید نکات و دستوالعمل هایی را رعایت کنید که در ذیل به تعدادی از آن ها اشاره شده است:

  • به هیچ عنوان در روز درمان صورت خود را مالش نداده و از شوینده های قوی برای شستشوی آن استفاده نکنید؛ شستشوی ملایم و آرام پوست هیچ مانعی ندارد.
  • بعد از لیزر آر اف فرکشنال زاهدان باید حتماٌ از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.
  • پس از انجام این روش درمانی ، پوست دچار کمی التهاب شده و برافروخته خواهد شد که برای کاهش هرچه سریع تر این عوارض موقتی می توانید از مرطوب کننده های سبک بهره بگیرید.
  • توصیه کادر درمان کلینیک تخصصی پوست و مو سیماطب زاهدان به افرادی که از لیزر RF برای جوانسازی پوست خود استفاده کرده اند این است که از رفتن به استخر و سونا و همچنین حمام کردن به مدت 24 ساعت بعد از درمان خودداری کنید.
  • تا زمانی که التهاب و قرمزی پوست تان به طور کامل برطرف نشده است از ضد چروک ها، کرم های شب، لایه بردارها و کرم های لک بر روی پوست خود استفاده نکنید.
  • تا 7 روز بعد از جوانسازی با لیزر آر اف فرکشنال در زاهدان به هیچ عنوان در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • از کندن پوست نواحی تحت درمان و خاراندن آن اجتناب نمایید و غیره.

 

 

هزینه آر اف فرکشنال در کلینیک پوست ، مو و زیبایی سیماطب زاهدان

کلنیک سیماطب یکی از بهترین ، با سلقیه ترین و مجهز ترین کلینیک های تخصصی پوست و موی زاهدان می باشد. استفاده از بهترین دستگاه آر اف فرکشنال و بهره مندی از بهترین و با تجربه ترین کادر درمانی پوست و مو در ایران از جمله ویژگی های برتر این مرکز زیبایی می باشد. هزینه جوانسازی با RF در زاهدان شامل دو مورد است که در ادامه در رابطه با آن توضیحاتی را بیان می کنیم:

  • هزینه سری دستگاه : به دلیل ملاحظات بهداشتی و حفظ سلامتی مراجعه کنندگان ، سری دستگاه باید برای هر فرد به طور اختصاصی استفاده شود. افرادی که قصد انجام این فرایند را دارند تنها یک بار هزینه آن را پرداخت می کنند که همین مسئله بر روی افزایش یا کاهش هزینه آر اف فرکشنال در زاهدان تاثیر می گذارد.
  • تعداد جلسات درمانی : تعداد جلسات درمانی این پروسه با توجه به وضعیت پوست شما ، مشکلات پوستی و واکنش پوستتان و توسط بهترین متخصص پوست و مو کلینیک سیماطب زاهدان تعیین می شود.

از میان این عوامل و عوامل دیگر مانند میزان تخصص پزشک ، جنسیت مراجعه کننده و سن او و موارد این چنینی دیگر؛ ظاهراً اثر گذار ترین عامل وضع اقتصادی بازار می باشد اینکه بازار دارای چه شرایطی اقتصادی باشد ، نرخ ارز دارای نوسانات باشد تا ثابت باشد به شکل مستقیمی بر روی هزینه های دستگاه و تعمیرات و نگداری آن تاثیر می گذارد و این امر اثر خود را در مسائل دیگر که زمان ارائه خدمات به مشتریان خواهد بود نشان می دهد. برای اطلاع دقیق از هزینه های جوانسازی با لیزر آر اف فرکشنال در زاهدان بهتر است به صورت حضوری به کلینیک مورد نظر خود مراجعه کنید تا متخصص پوست پس از انجام بررسی های لازم هزینه نهایی را به شما اعلام کند.

نوشته های تازه

دستگاه لیزر الکساندریت کندلا

استفاده از تیغ ، وکس ، اپلاسیون و دیگر روش های از بین برنده مو…

2 روز قبل

لیزر موهای زائد

در نواحی مختلف بدن به خصوص پشت لب، ناحیه تناسلی، زیر بغل، دست ها و…

2 روز قبل

پاک کردن تتو

با اینکه زدن تتو بر روی پوست امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است اما…

7 روز قبل

لیزر CO2 فرکشنال

پوست یکی از مهم ترین اجزای بدن بوده و تاثیر زیادی بر زیبایی دارد به…

1 هفته قبل

تزریق چربی

صورت و پشت دست اولین جایی هستند که بعد از کاهش وزن لاغرتر شده، دچار…

3 هفته قبل

سابسیژن

زیبا و جوان ماندن چهره برای خانم ها و آقایان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار…

4 هفته قبل