مقالات

اقدامات قبل از تزریق ژل

نشانه ها و علائمی ؛ نظیر چین و چروک ، افتادگی پوست و فرورفتگی در برخی نواحی صورت ، از جمله مواردی هستند که به دنبال افزایش سن و کاهش حجم پوست پدیدار می گردند. تزریق ژل که از جمله محبوب ترین خدمات ارائه شده در کلینیک سیماطب زاهدان می باشد،  یکی از ایمن ترین ، کارآمدترین و پرطرفدارترین تکنیک هایی است که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا ، واقع شده و در راستای جبران حجم از دست رفته پوست و حجیم سازی برخی نقاط صورت ؛ بویژه لب و گونه ها می توان از آن بهره برد. اما قبل از تزریق کرن این ماده و به طور کلی تمامی اقدامات جوانسازی ، باید اقداماتی صورت پذیرد ؛ شما همراهان گرامی می توانید با مطالعه مقاله پیش رو آگاهی خود را در خصوص اقدامات قبل از تزریق ژل افزایش دهید و با آگاهی بیشتری نسبت به انجام این تکنیک جوانسازی پوست اقدام نمایید.

 

 

کسب اطلاعات کامل در رابطه با پروسه تزریق فیلر

یکی از مهم ترین اقدامات قبل از تزریق ژل به دست آوردن اطلاعات درست و کافی در رابطه با روند درمانی ، مزایا و معایب آن ، کار های که باید پیش از درمان و بعد از آن انجام دهید است. بسیاری از ما نتایج یک روش جوانسازی را در تصاویرو ویدیو ها موجود در شبکه های اجتماعی ، دوستان و اطرافیان می بینیم و فکر می کنیم که این روش نیز برای ما مفید واقع می شود و ما نیز می توانیم  با انجام آن به نتایجی خارق العاده و زیبا دست پیدا کنیم در حالی که لزوما چنین چیزی وجود نداد. شما باید در رابطه مراحل این پروسه ، ایمنی ، کاربرد ها ، تاثیرات و همچنین هزینه های نهایی آن تحقیق کنید و با آمادگی کامل در این راه قدم بگذارید. پس پیش از هر چیزی می توانیم بگویم اولین قدم برای انجام تزریق فیلر مطالعه و کسب اطلاعات درست و زیاد است. با داشتن اطلاعات کافی توقعاتتان در رابطه با نتایج پروسه مورد نظر درست خواهد شد.

آیا این تکنیک برای شما مناسب است یا خیر؟

قدم دوم در اقدامات قبل از تزریق ژل این است که تعیین کنید آیا گزینه مناسبی برای انجام این تکنیک هستید یا خیر. اطلاع پیدا کردن در این رابطه باعث می شود خطری شما را بعد از تزریق تهدید نکند و شما با خیالی آسوده و بدون ترس و نگرانی از نتایج حاصل شده لذت ببرید. برای تعیین اینکه آیا شما گزینه مناسبی هستید یا خیر باید یک جلسه به صورت حضوری به بهترین و متبحرترین متخصص پوست شهر محل زندگی خود مراجعه کنید تا او پس از معاینه و بررسی وضعیت پوست و سلامتی شما بهترین تکینک را به شما پیشنهاد دهد.

جوانسازی پوست با تزریق ژل خط خنده در کلینیک سیماطب

 

نکات و اقدامات قبل از تزریق ژل

  • لازم به ذکر است اولین قدم جهت انجام مطلوب تزریق ماده ، انتخاب بهترین متخصص در این حوزه می باشد.

مواردی که در ذیل به تشریح آن ها پرداخته ایم در جلسه مشاوره از سوی پزشک ، تعیین خواهند شد و شما به منظور کسب نتایج مطلوب از تزریق ژل ؛ ملزم به رعایت صحیح و اصولی آن ها خواهید بود.

  • از مصرف داروهایی که سبب رقیق شدن خون شده و افزایش خونریزی را به دنبال دارند ؛ اعم از بروفن ، ژلوفن ، آسپرین و غیره از 2 هفته قبل از تزریق ژل باید اجتناب شود.
  • مراجعه کنندگان محترم موظفند در جلسه مشاوره ؛ در صورت مصرف داروهای خاص ، ابتلا به بیماری های خاص و نیز حساسیت های دارویی ؛ پزشک خود را از این موضوع آگاه نمایند.
  • طبق گفته های دکتر موسی بیات یکی از مهم ترین اقدامات قبل از تزریق ژل عدم مصرف مشروبات الکی می باشد. مصرف مشروبات حاوی الکل ، سبب افزایش ریسک خونریزی و تشدید کبودی و تورم می گردد ؛ لذا افراد از حداقل یک روز قبل از تزریق ژل باید از مصرف الکل خودداری نمایند.
  • افراد در روز تزریق ، باید هرگونه کرم و لوازم آرایشی را از صورت خود پاک کنند ؛ چرا که صورت در حین تزریق ، باید کاملا تمیز باشد.
  • افراد در صورت داشتن سابقه تبخال ، حتما باید در جلسه مشاوره ، پزشک خود را در جریان بگذارند.

تزریق ژل در کلینیک سیماطب زاهدان

در کلینیک تخصصی پوست و موی سیماطب زاهدان از بهترین برندهای ژل موجود در دنیا استفاده شده و این کار توسط کادر درمان بسیار متخصص این کلینیک از جمله دکتر موسی بیات پزشک متخصص پوست، مو هم زیبایی انجام می شود. دکتر بیات از تجربه و مهارت بسیار زیادی نه تنها در روش تزریق ژل ، بلکه در بسیاری از خدمات جوانسازی پوست بهره مند می باشند. برای مشاهده نمونه کارهای صورت گرفته در این کلینیک می توانید به صفحه رسمی اینستاگرام این کلینیک مراجعه نمایید.

 

 

ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی

چنانچه در شهر دیگری به جز زاهدان ساکن بوده و قصد تزریق ژل در شهر خود را دارید و به دنبال یک کلینیک زیبایی خوب هستید باید از ویژگی های آن آگاه باشید. از همین رو ما در ذیل به تعدادی از ویژگی های بهترین کلینیک های زیبایی اشاره نموده ایم:

  • یک کلینیک زیبایی خوب از ماهرترین و مجرب ترین پزشکان متخصص پوست و زیبایی بهره می‌برند.
  • از بهترین و معتبرترین برندهای مواد اولیه همچون ژل برای ارائه خدمات استفاده می شود.
  • دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد.
  • محیطی کاملاً آرام و تمیز دارد.
  • مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها و ابزار آلات می باشد.
  • وقت زیادی را برای شنیدن صحبت مراجعان صرف کرده، مشکلات آن ها را شنیده و در نهایت با توجه به خواسته بیمار و مشکلات او بهترین روش درمانی را به او پیشنهاد می دهد و غیره.

نحوه انتخاب بهترین کلینیک

همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین اقدامات قبل از تزریق ژل انتخاب کلینیک و متخصص پوست خوب و مجرب می باشد برای اینکار ابتدا با پرس و جو از دوستان و آشنایان، جستجو در گوگل و شبکه های اجتماعی اقدام به تهیه یک لیست از اسامی کلینیک های زیبایی موجود در شهرتان کنید. با سر زدن به صفحه اینستاگرام یا در صورت وجود بخش گالری تصاویر وب سایت، نمونه کارهای پزشک را مشاهده نمایید. به کلینیک مراجعه نمایید، با پزشک صحبت کرده، نحوه برخورد و حرفه ای بودنش را بسنجید و در نهایت بهترین کلینیک را انتخاب کنید.

✨سخن آخر ✨

افراد نباید از روش های جوانسازی ، توقع دستیابی به نتایج مشابه و یکسان داشته باشند ؛ چرا که چهره هر فردی از مختصات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.

نوشته های تازه

دستگاه لیزر الکساندریت کندلا

استفاده از تیغ ، وکس ، اپلاسیون و دیگر روش های از بین برنده مو…

2 روز قبل

لیزر موهای زائد

در نواحی مختلف بدن به خصوص پشت لب، ناحیه تناسلی، زیر بغل، دست ها و…

2 روز قبل

پاک کردن تتو

با اینکه زدن تتو بر روی پوست امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است اما…

7 روز قبل

لیزر CO2 فرکشنال

پوست یکی از مهم ترین اجزای بدن بوده و تاثیر زیادی بر زیبایی دارد به…

1 هفته قبل

تزریق چربی

صورت و پشت دست اولین جایی هستند که بعد از کاهش وزن لاغرتر شده، دچار…

3 هفته قبل

سابسیژن

زیبا و جوان ماندن چهره برای خانم ها و آقایان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار…

4 هفته قبل