مقالات

تزریق ژل در زاهدان

ژل یا فیلر ماده ای ژلاتینی مانند است که هدف از تزریق آن زیباسازی صورت با رفع چین و چروک ها و جبران تحلیل چربی می باشد. به دلیل مزایای بی شمار این روش همچون نداشتن دوران بهبود طولانی و همچنین مقرون به صرفه بودن سالانه هزاران نفر برای دستیابی به صورتی جوان و زیبا به کلینیک های زیبایی از جمله کلینیک سیماطب زاهدان مراجعه می نمایند. تزریق ژل در زاهدان بسیار پرطرفدار می باشد از همین رو ما سعی داریم در این مقاله از به توضیح این پروسه ، روش های انجام آن و همچنین مزایا و معایب آن بپردازیم.

 

 

جنس فیلرها از چیست؟

برای ساخت فیلرها از مواد مختلف بسیاری استفاده می شود اما مارک هایی که در بازار وجود دارند متشکل از اسید هیالورونیک می باشند؛ اسید هیالورونیک نوعی اسید طبیعی است که در پوست انسان یافت شده و جاذب آن است. تزریق این ماده موجب هیدراته شدن پوست می گردد.

کاربردهای تزریق ژل در صورت چیست؟

تزریق ژل در زاهدان ، این روش جوانسازی پوست از موارد استفاده بی شماری برخوردار است که از این میان می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • پرکردن و چاق کردن صورت
  • برطرف کردن خطوط پیری ظریف روی صورت
  • رفع ناهمواری ها یا چین و چروک های روی صورت
  • پر کردن گودی ها و فرورفتگی های مرتبط با جای زخم و اسکار
  • برجسته و بزرگ نمودن لب های باریک
  • خوش فرم نمودن صورت و مشخص تر کردن انحناها و خطوط ظریف روی صورت

بعد از عبور از مرز 30 سالگی بر روی پوست صورت ما خطوط ظریفی ایجاد می شود که در بیشتر موارد به دلیل فعالیت عضلات و افتادگی آن ها است. به بیان دیگر با کاهش کلاژن سازی و تجزیه آن، خطوط فرورفته و ظریفی بر روی پوست ایجاد می شود که موجب پیرتر به نظر رسیدن چهره و در بیشتر موارد کاهش اعتماد به نفس افراد می شود.

طبق گفته های بهترین دکتر تزریق ژل در زاهدان چروک های اطراف چشم غالباً بر اثر فعالیت عضلات به وجود آمده و با تزریق بوتاکس برطرف می گردند اما در صورتی که عمق این خطوط به علت افتادگی پوست زیاد باشد ، همچون خطوط کشیده شده از بینی تا گوشه دهان که اصطلاحاً خط خنده نامیده می شود. بهتر است برای کاهش عمق یا حتی برطرف شدن کامل آن ها از تزریق ژل یا فیلر استفاده کرد.

دستیابی به بهترین نتایج از تزریق ژل در زاهدان

لازمه حاصل شدن بهترین نتایج از این روش فاکتورهای بسیاری همچون برند و نوع ژل مورد استفاده، میزان تجربه و مهارت پزشک و ویژگی های بدنی فرد می باشد که اگر شما با صرف دقت کافی کلینیک زیبایی خوبی را برگزینید تا حد بسیار زیادی رضایت بخش بودن نتیجه را تضمین خواهید نمود. افرادی که قصد تزریق ژل در زاهدان را دارند می توانند به کلینیک تخصصی پوست و مو سیماطب زاهدان مراجعه نمایند این کلینیک به بهترین تجهیزات مجهز بوده و بهترین و مجرب ترین پزشکان متخصص به ارائه خدمات در آن می پردازند.

 

 

فیلرهای پوستی چگونه عمل می کنند؟

برای بازیابی و جوان سازی چهره، تزریق های جزئی از محصول فیلر که از مواد طبیعی یا سنتزی خلق شده است، مستقیماً در نواحی خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. هدف از فیلرهای پوستی فراهم آوردن حجم فوق العاده جهت کاهش یافتن چین و چروک ها، خطوط یا نواحی فرو رفته می باشد. می توان انتظار داشت که نتایج، از 6 ماه تا 2 سال ماندگاری داشته باشند. فیلرهای نیمه دائمی یا دائمی می توانند تا 5 سال یا بیشتر ماندگار باشند. اگرچه فیلرهای پوستی تاثیری مشابه با بوتاکس را بر جای می گذارند، ولی بر خلاف بوتاکس، فیلرها بر روی حرکت ماهیچه اثر نمی گذارند. بوتاکس معمولاً در پیشانی و چشم ها برای کاهش حرکات ماهیچه و اجتناب از پدیدار شدن چین و چروک ها و خطوط ریز در طول دوره فعال بودن محصول، می شود. بوتاکس مثل فیلرها، از تاثیر حجیم سازی برخوردار نمی باشد.

نتایج ماندگار تزریق ژل در زاهدان

زمانیکه تصمیم می گیرید تحت درمان با فیلرهای طبیعی یا سنتزی قرار بگیرید، متوجه می شوید که نتایج درمان، ماندگار هستند. فیلرهای نیمه دائمی می توانند یک چهره صاف تر و جوان تر را تا 5 سال به شما هدیه دهند. این نتیجه بدان معناست که شما به تکرار درمان هر 3 یا 6 ماه یکبار نیاز ندارید. در زمان اجرای روند، کیفیت و موقعیت پوست به منظور تعیین موثرترین فیلر برای نواحی هدف، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

زمان ریکاوری برای فیلرهای پوستی

بعد از تزریق فیلر، زمان ریکاوری مورد نیاز بسیار کوتاه بوده و گاهی بیمار اصلاً به سپری کردن زمان ریکاوری نیازی ندارد و شما می توانید بلافاصله به فعالیت های نرمال خود بازگردید. درمان در هر زمان که شما آمادگی لازم را داشته باشید، قابل اجرا می باشد. گاهی اوقات می توانید این درمان را در تایم استراحت محل کار خود، بین کار یا در آخر هفته  دریافت کنید. گاهی بعد از درمان تزریق فیلر، اندکی درد را تجربه می کنید. عوارض جانبی شامل قرمزی یا بی حسی موقتی، تورم یا کبودی ملایم یا احساس خارش در ناحیه درمان می باشد. این علائم جزئی به راحتی با استفاده از کیسه یخ در ناحیه درمان، قابل تسکین بوده و ظرف چند ساعت یا چند روز فروکش خواهد کرد. تزریق ژل در زاهدان اگر توسط یک پزشک متبحر و مجرب انجام شود هیچ مشکلی را به دنبال نخواهد داشت.

 

 

آیا من داوطلب خوبی برای فیلرهای پوستی هستم؟

تزریق فیلرهای پوستی دارای مزایای بسیار زیادی بوده و در خصوص افرادی که می توانند از نتایج تاثیر گذار این محصولات بهره مند شوند، محدودیتی وجود ندارد. زنان و مردان می توانند برای بهبود و ارتقا دادن چهره خود، از مزایای فیلرهای پوستی بهره مند شوند. اگر شما در حال زندگی کردن با یکی از مشکلات زیر هستید، داوطلب خوبی برای تزریق ژل در زاهدان محسوب می شوید:

  • پوست صورت شما از ناحیه بینی تا دهان، حجم و صافی خود را از دست داده است
  • چین و چروک ها و خطوطی بر روی پوست شما پدیدار شده است
  • بر روی صورت شما خطوط لبخند یا خطوط اخم وجود دارد
  • لب های شما نازک شده اند
  • بقیه صورت شما حالت اخم آلود و آویزان دارد
  • حجم در شقیقه از دست رفته است و این ناحیه فرو رفته شده است
  • ناحیه زیر چشم فرو رفته می باشد

چه زمانی باید فیلرهای پوستی را دریافت کنم؟

سه محصول درمان پوست پیشرفته ابزار فوق العاده ای برای مبارزه با آثار پیری و چین و چروک ها می باشند. آسیب دیدگی ناشی از نور خورشید، بالا رفتن سن و نیروی جاذبه، و نیز عوامل ژنتیک همگی می تواند نقش مهمی در آنچه در صورت ما با گذر زمان اتفاق می افتد ایفای نقش نماید. بنابراین مراقبت از پوست با استفاده از محصولات با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. تزریق ژل در زاهدان می تواند شکل ظاهری پوست شما را بهبود بخشیده و آن را به شیوه ای که محصولات پوستی قادر به دستیابی به آن نمی باشند، جوان تر و انعطاف پذیر تر نماید. زمانیکه متوجه می شوید محصولات مراقبت از پوست شما نمی تواند نتایج مورد نظرتان را در پوست تان ایجاد کند و چهره شما خسته، چروکیده و پیر بنظر می رسد، وقت آن است که درمان با یک فیلر صورت مناسب را آغاز کنید.

درمان های پیشرفته برای جوانسازی پوست

پزشک در زمان مشاوره با بیمار، اطلاعات کامل درباره فیلرهای پوستی و چگونگی بازیابی چهره ای جوان در صورت با استفاده از این فیلرها را در اختیار بیمار قرار می دهد. شما می توانید یک سطح استثنایی مراقبت از سوی پزشک دقیق، خوش برخورد و ماهر را انتظار داشته باشید. هر بیمار دارای ویژگی های منحصر بفرد در پوست صورت خود می باشد. بنابراین درمان با تزریق ژل در زاهدان برای دستیابی به جوانی بازیابی شده، سفارشی می باشد.

نوشته های تازه

دستگاه لیزر الکساندریت کندلا

استفاده از تیغ ، وکس ، اپلاسیون و دیگر روش های از بین برنده مو…

2 روز قبل

لیزر موهای زائد

در نواحی مختلف بدن به خصوص پشت لب، ناحیه تناسلی، زیر بغل، دست ها و…

2 روز قبل

پاک کردن تتو

با اینکه زدن تتو بر روی پوست امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است اما…

7 روز قبل

لیزر CO2 فرکشنال

پوست یکی از مهم ترین اجزای بدن بوده و تاثیر زیادی بر زیبایی دارد به…

1 هفته قبل

تزریق چربی

صورت و پشت دست اولین جایی هستند که بعد از کاهش وزن لاغرتر شده، دچار…

3 هفته قبل

سابسیژن

زیبا و جوان ماندن چهره برای خانم ها و آقایان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار…

4 هفته قبل