تزریق ژل لب روشی بسیار موثر در رفع این تغییرات و بازگرداندن حجم از دست رفته لب ها می باشد که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. البته باید بگوییم که بدشکلی های موجود در لب فقط در اثر افزایش سن نبوده و ممکن است به طور مادرزادی در فرد وجود داشته باشد که بسیاری از این مشکلات با تزریق ژل قابل درمان هستند.

با افزایش سن، حجم لب که یکی از مهم ترین اجزای صورت بوده و تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد کم شده، ارتفاع و برجستگی آن کاهش می یابد و زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد که این امر موجب ناراحتی و کاهش اعتماد به نفس افراد می گردد.

 

 

استاندارد زیبایی لب ها

یک لب براساس استانداردهای زیبایی در صورتی زیبا و بی نقص تلقی می شود که در آن لب تحتانی بزرگ تر و حجیم تر از لب فوقانی بوده، از آن جلوتر قرار بگیرد و نیمه چپ و راست آن شبیه هم بوده و به بیان دیگر دارای تقارن باشد.

دستیابی به نتیجه درخشان از تزریق ژل لب و نحوه تزریق

آنچه که در کم خطر بودن و هرچه مطلوب تر بودن این روش زیبایی بسیار تاثیرگذار است ، نحوه تزریق و میزان تسلط پزشک بر تکنیک های تزریق است. متخصص پوست باید در وهله اول از ساختمان پوست و اجزای صورت شناخت کافی و دقیق داشته باشد و ثانیاً به تکنیک انجام این روش که مقدار تزریق مناسب، محل مناسب و قرار دادن مواد در لایه های مناسب پوستی را شامل می شود کاملاً اشراف داشته باشد.

 

 

لازم به ذکر است که مقدار ژل مورد استفاده، سطحی یا عمقی تزریق شدن آن به نوع ماده، انتظارات فرد، محل چین و عمق آن بستگی دارد.

امروزه پزشکان از ژل هایی استفاده می نمایند که متشکل از ترکیبات هیالورونیک اسید هستند زیرا به دلیل وجود این ماده به طور طبیعی در پوست کاملاً ایمن بوده و در فرد ایجاد حساسیت نمی کند، همچنین جاذب آب بوده و چون آب زیادی را در اطراف خود جمع می کند موجب افزایش حجم بیشتری شده و برای تزریق ژل لب نیاز به حجم کمتری از آن می باشد.

پزشک برای انجام این کار ابتدا موضع تحت تزریق را به وسیله الکل یا سایر محلول های ضد میکروبی تمیز و استریل نموده و سپس آن را با استفاده از پمادهای موضعی یا سایر مواد بی حس کننده بی حس می نماید.

 

 

در نهایت میزان ژل مورد نیاز را با استفاده از سوزن ها و سرنگ های مخصوص با زاویه درست در یکی از لایه های پوستی یا زیرپوستی تزریق می کند. چنانچه ساکن زاهدان هستید و قصد تزریق ژل لب را دارید می توانید به صفحه رسمی اینستاگرام کلینیک تخصصی پوست و مو سیماطب زاهدان مراجعه کرده و نمونه کارهای انجام شده در این کلینیک را مشاهده کنید.

فیلم تزریق ژل لب در زاهدان کلینیک تخصصی سیماطب 

مزایای تزریق کردن ژل در لب

انجام این نوع تزریق یک روش غیرجراحی است که برای افزایش حجم و تغییر شکل لب ها به کار می ‌رود. این فرآیند اغلب با استفاده از ژل‌هایی با برندهای مختلف انجام می‌شود. در زیر به برخی از مزایای این تزریق اشاره شده است که شامل :

افزایش حجم لب : تزریق ژل لب می ‌تواند به طور ظاهری حجم لب ها را افزایش دهد. این فرآیند برای افرادی که احساس می ‌کنند لبهایشان نازک یا بدون حجم است ، یک راهکار جذاب می باشد.

تعریف و شکل دهی لب ها : با استفاده از ژل لب ، می ‌توان لب ها را حجیم و شکل داد تا به تعادل و هماهنگی چهره کمک شود. تزریق کردن ژل در لب ها این امکان را به شما می ‌دهد تا شکل و اندازه لب ها را بر اساس ترجیحات شخصی و زیبایی صورت خود تنظیم کنید.

کاهش خطوط و چین‌ های اطراف لب ها : ژل زدن به لب می ‌تواند ظاهر خطوط و چین‌ های اطراف لب را کاهش داد. این امر می‌ تواند نتیجه‌ ای طبیعی و جوان ‌تر به لب ها ببخشد.

نتایج سریع و بدون زمان بازیابی طولانی : تزریق ژل لب یک فرآیند غیرجراحی و سریع است که به طور عمومی نیاز به زمان کمتری نسبت به جراحی ‌های تغییر شکل لب دارد و به افراد این امکان را می ‌دهد که بلافاصله به فعالیت‌های روزمره‌ شان باز گردند.

ماندگاری موقت : ژل ‌های لب معمولاً ماندگاری موقت دارند تا از نتایج آن ها لذت ببرند و در صورت نیاز، در آینده به تغییرات دیگری بپردازند. با این حال ، مهم است که افراد پیش از تصمیم به تزریق کردن ژل به لب ها ، با یک پزشک متخصص مشورت کنند تا بهترین ژل و مقدار مناسب بر اساس نیازها و توقعات شخصیشان انتخاب شود.

 

چه زمانی نتایج تزریق مواد حجم دهنده به لب ها قابل مشاهده است؟

نتایج حاصل از این نوع تزریق تقریباً بلافاصله پس از انجام آن قابل مشاهده است ، اما باید به یاد داشت که در ابتدا ممکن است لب‌ها به دلیل تورم ناشی از تزریق کمی بزرگ‌تر از حد معمول به نظر برسند.

این تورم معمولاً در طی چند روز اول کاهش می‌یابد و نتیجه نهایی تزریق پس از گذشت یک تا دو هفته کاملاً آشکار می‌شود. در این مدت ، ژل به خوبی با بافت‌های لب ترکیب شده و شکل نهایی خود را می‌گیرد.

ماندگاری تزریق ژل لب چقدر است؟

ماندگاری این نوع تزریق به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله نوع ژل مورد استفاده، میزان تزریق و متابولیسم بدن فرد. به‌طور کلی ، نتایج تزریق کردن ژل در ناحیه لب معمولاً بین 6 تا 12 ماه دوام دارند. برخی از ژل‌های با کیفیت بالاتر و تکنیک‌های تزریق حرفه‌ای می‌توانند مدت زمان ماندگاری را افزایش دهند. پس از این دوره ، ممکن است نیاز به تزریق مجدد برای حفظ نتایج داشته باشید.

آیا تزریق کردن ژل به لب دردناک است؟

تزریق ژل در لب ها ممکن است با کمی ناراحتی همراه باشد ، اما این درد معمولاً قابل تحمل است. اکثر اوقات از کرم‌های بی‌حس‌کننده موضعی یا تزریق بی‌حس‌کننده استفاده می‌کنند تا درد را به حداقل برسانند.

احساس خارش یا تورم خفیف بعد از تزریق ممکن است تا چند روز باقی بماند ، اما این علائم به‌تدریج کاهش می‌یابند. اگر از میزان درد نگران هستید ، حتماً این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید تا تدابیر لازم برای کاهش ناراحتی شما اندیشیده شود.

چگونه بهترین کلینیک برای تزریق کردن ژل در لب را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن بهترین کلینیک تزریق ژل لب در زاهدان ، باید به چند نکته مهم توجه کنید. اولین نکته بررسی تجربه و تخصص پزشکانی است که در کلینیک کار می‌کنند. کلینیک تخصصی سیماطب یکی از مراکز معتبر و با تجربه در زمینه تزریق ژل لب است که با داشتن تیمی از پزشکان متخصص و مجرب ، خدمات با کیفیتی را ارائه می‌دهد.

بعلاوه ، بررسی نظرات و تجربیات مراجعین قبلی و مشاهده نمونه کارها می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید. مهم است که کلینیک انتخابی شما از تجهیزات مدرن و مواد با کیفیت استفاده کند تا نتایج مطلوب و ایمنی بیشتری را برای شما فراهم آورد.

نوشته های تازه

دستگاه لیزر الکساندریت کندلا

استفاده از تیغ ، وکس ، اپلاسیون و دیگر روش های از بین برنده مو…

2 روز قبل

لیزر موهای زائد

در نواحی مختلف بدن به خصوص پشت لب، ناحیه تناسلی، زیر بغل، دست ها و…

2 روز قبل

پاک کردن تتو

با اینکه زدن تتو بر روی پوست امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است اما…

7 روز قبل

لیزر CO2 فرکشنال

پوست یکی از مهم ترین اجزای بدن بوده و تاثیر زیادی بر زیبایی دارد به…

1 هفته قبل

تزریق چربی

صورت و پشت دست اولین جایی هستند که بعد از کاهش وزن لاغرتر شده، دچار…

3 هفته قبل

سابسیژن

زیبا و جوان ماندن چهره برای خانم ها و آقایان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار…

4 هفته قبل