ابرو قاب چشم ها بوده و از نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره برخوردار است. ابروهای افراد ممکن است به طور مادرزادی دچار کم پشتی یا بی حالتی بوده یا در اثر عوامل مختلفی همچون تاثیرات مواد بیهوشی یا افزایش سن دچار کم پشتی شده یا حالت خود را از دست داده باشند که این امر بر زیبایی افراد تاثیر گذاشته و موجب ناراحتی آن ها خواهد شد. کاشت ابرو روشی است که پزشکان متخصص از آن برای درمان این عارضه بهره می گیرند. تکنیک کاشت ابرو در زاهدان همچون دانش و تکنیک کاشت مو و تمامی کشور های جهان بوده و در واقع زیرمجموعه ای از آن به حساب می آید. در این روش پزشک تارهای موی لازم را از قسمت های مناسبی از سر برداشته و آن ها را با بکارگیری تکنیک مناسب در ناحیه ابرو پیوند می زند. لازم به ذکر است تارهای ابرویی که کاشته شده اند تا آخر عمر رشد کرده، نیاز به مرتب کردن و کوتاهی خواهند داشت.

عوامل موثر در رضایت بخش بودن نتیجه کاشت ابرو در زاهدان

برای دستیابی به بهترین نتایج از هر روش درمانی و زیبایی افراد باید یکسری دستورالعمل ها و نکات را قبل و بعد از آن رعایت نموده و انجام دهند که این پروسه نیز از این قاعده مستثنا نیست. در ذیل به اقداماتی اشاره نموده ایم که دقت در انجام آن ها نه تنها در رضایت بخش بودن نتیجه موثر است بلکه تاثیر زیادی نیز در کاهش احتمال بروز عوارض حاد از این روش داشته و موجب هر چه بهتر سپری شدن دوران نقاهت آن می شود.

بهترین کلینیک زیبایی را انتخاب کنید:

برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو در زاهدان باید از وجود ویژگی های ذیل در آن آگاه شوید:

  • دارا بودن مجوز از وزارت بهداشت
  • برخورداری از بهترین پرسنل، کادر درمانی و خدماتی
  • تمیز و آرام بودن محیط کلینیک
  • بهره گیری از بهترین مواد، پیشرفته ترین ابزارها، دستگاه ها و غیره.

مراقبت های قبل از کاشت ابرو در زاهدان که باید رعایت کنید:

  • انتظارات خود از نتیجه را با پزشک تان در میان بگذارید.
  • طی مدت زمانی که پزشک برای تان تعیین نموده است دست از مصرف نوشیدنی های حاوی الکل و نیکوتین، دخانیات و مواد مخدر بکشید.
  • در رابطه با بیماری های مزمنی که در گذشته به آن ها مبتلا بوده یا در حال حاضر به آن ها ابتلا دارید و همچنین داروهای خاصی که مصرف کنید با پزشک تان به طور صادقانه صحبت کنید.
  • از مصرف داروهایی که در کاهش غلظت خون موثر بوده و موجب رقیق شدن خون می شوند همچون آسپرین به مدت 14 روز پیش از کاشت ابرو خودداری کنید.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو در زاهدان نیز همانند سایر مناطق ایران بوده که  در ذیل به دستورالعمل هایی اشاره کرده ایم که رعایت آن ها موجب می شود تا هیچگونه مشکل خاصی در شما ایجاد نشده و بهترین نتایج از این روش برای تان حاصل شود. لذا در انجام آن ها کوتاهی نکرده و به دقت آن ها را رعایت کنید.

  • مصرف مسکن برای کنترل درد

یکی از عوارض شایعی که ممکن است افراد بعد از کاشت به آن دچار شوند، احساس درد و ناراحتی می باشد که میزان آن زیاد نبوده و مختصر است. استفاده از مسکن موجب می شود تا تحمل درد برای تان راحت باشد. توصیه ای که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید این است که از مصرف خودسر دارو خودداری نموده و فقط از مسکن های تجویز شده توسط پزشک استفاده نمایید. زیرا مصرف خودسرانه دارو ممکن است با برخی عوارض برای شما همراه باشد.

  • دوری از نور آفتاب

عدم قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید از جمله موارد مهمی است که افراد باید بعد از کاشت ابرو در زاهدان به طور ویژه به آن توجه نمایند؛ نور مستقیم خورشید اشعه های مضری دارد که امکان دارد به فولیکول های کاشته شده آسیب برساند. برای به حداقل رساندن میزان تاثیرگذاری نور آفتاب می توانید هنگام خروج از منزل از کلاه لبه دار یا عینک آفتابی با شیشه های بزرگ بهره بگیرید؛ با این کار از فولیکول های کاشته شده محافظت خواهید کرد.

  • پیشگیری از رسیدن رطوبت به ابروها

دکتر موسی بیات ، متخصص پوست هنگام صحبت با بیماران خود که متقاضیان کاشت ابرو در زاهدان بوده اند، تاکید زیادی بر این موضوع دارند که افراد باید در روزهای ابتدایی تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا به ابروها رطوبت نرسد. ضرورت این کار در 5 روز اول بسیار زیاد می باشد زیرا اگر در این مدت زمان به ابروها رطوبت برسد مشکلات عمده ای در فرد ایجاد می شود که به ضرر سلامت ابروهای کاشته شده خواهد بود.

  • عدم ورود فشار به ابروها

از وارد کردن فشار در روزهای ابتدایی به ابروها پیشگیری نمایید. در این مدت زمان نهایت دقت خود را در شست و شوی ابروها صرف کنید. بهتر است برای 5 روز از شستن ابروها خودداری نمود و این کار را به روز ششم موکول کرد؛ این کار باید به آرامی و در نهایت ظرافت انجام شود. در غیر اینصورت امکان دارد ابروهای کاشته شده دچار سستی شده و نتیجه کاشت ابرو در زاهدان تحت تاثیر قرار بگیرد.

  • شستشوی ابروها بعد از کاشت

برای شستشو و تمیز کردن ابروها از شوینده های ملایم بهره گرفته و به هیچ عنوان از شوینده های قوی استفاده نکنید. صابون یا شامپوی بچه بهترین گزینه برای شست و شوی ابروها می باشد زیرا محصولاتی که مخصوص بچه ها هستند از محصولات بزرگسالان ملایم تر می باشد.

  • عدم استفاده از کمپرس یخ

ممکن است برخی از افراد از کمپرس یخ به منظور برطرف کردن تورم و التهاب استفاده نمایند که کار درستی نبوده و امکان دارد موجب بروز برخی مشکلات در افراد شود. در صورت نیاز می توانید کمپرس سرد را بر روی چشم ها قرار دهید اما به هیچ عنوان نباید آن را بر روی ابروها قرار داد.

استفاده از رنگ و مواد شیمیایی بعد از کاشت ابرو در زاهدان

از جمله سوالات شایعی که بیماران از پزشک خود می پرسند این است که آیا بعد از کاشت مجاز به استفاده از هر نوع یا رنگ مواد شیمیایی هستند یا خیر؟ توصیه پزشکان به افراد این است که به هیچ عنوان نباید از هیچگونه رنگ یا ماده شیمیایی بر روی موهای کاشته شده استفاده کنند. بعد از گذشت 3 هفته محدودیتی در جهت رنگ کردن ابروهای خود نخواهید داشت. هرچند هرچه کمتر از مواد شیمیایی در ابروها استفاده گردد بهتر می باشد.

نکته

پزشک شما همه نکاتی که باید بعد از این روش رعایت کنید را به طور واضح و کامل خدمت تان شرح خواهد داد لذا هیچگونه نگرانی از این بابت نداشته و همه نکات مراقبتی را به خوبی رعایت کنید.

نوشته های تازه

دستگاه لیزر الکساندریت کندلا

استفاده از تیغ ، وکس ، اپلاسیون و دیگر روش های از بین برنده مو…

2 روز قبل

لیزر موهای زائد

در نواحی مختلف بدن به خصوص پشت لب، ناحیه تناسلی، زیر بغل، دست ها و…

2 روز قبل

پاک کردن تتو

با اینکه زدن تتو بر روی پوست امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است اما…

7 روز قبل

لیزر CO2 فرکشنال

پوست یکی از مهم ترین اجزای بدن بوده و تاثیر زیادی بر زیبایی دارد به…

1 هفته قبل

تزریق چربی

صورت و پشت دست اولین جایی هستند که بعد از کاهش وزن لاغرتر شده، دچار…

3 هفته قبل

سابسیژن

زیبا و جوان ماندن چهره برای خانم ها و آقایان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار…

4 هفته قبل