مقالات

کاشت موی زنده

مو تاثیر بسیار زیادی در زیبایی افراد و اعتماد به نفس آن ها دارد؛ با وجود اینکه برخی با طاسی یا کم مویی خود کنار آمده و هیچ اقدامی برای درمان آن نمی کنند اما این موضوع برای برخی دیگر بسیار عذاب آور می باشد به نحوی که همواره به دنبال موثرترین راه برای درمان این عارضه هستند. این افراد به شدت درمان ریزش موهای خود را پیگیری نموده و سعی در بازیابی مجدد موهای خود دارند. کاشت موی زنده بهترین روش جبران موهای از دست رفته می باشد که به دلیل مزایای بی شمارش با استقبال بسیار زیادی در سراسر جهان از جمله کشور خودمان ایران مواجه شده است. کلینیک سیماطب زاهدان ، یکی از بهترین کلینیک های پوست و زیبایی در ایران است که این روش را با بهره گیری از بهترین و بروزترین تکنیک های موجود انجام می دهد.

 

 

عوامل ایجاد کننده ریزش مو

عوامل مختلفی همچون کبود ویتامین ها، اختلالات هورمونی، کمبود آهن، بیهوشی، جراحی های سنگین، زمینه های ارثی و ژنتیکی، شیردهی و حاملگی، فشارهای عصبی و غیره موجب شروع ریزش موها می شوند. درمان ریزش مو فرآیند گسترده و بسیار پیچیده ای بوده و پزشک متخصص برای انتخاب بهترین روش درمانی باید بیمار را به دقت بررسی کرده و آزمایش های دقیق را برای وی تجویز نماید. به همین دلیل بهتر است افراد در اولین فرصت ممکن به یک کلینیک خوب و متخصص پوست و موی حاذق همانند دکتر موسی بیات بهترین متخصص پوست و مو در زاهدان مراجعه نمایند تا ایشان با بررسی آن ها موثرترین روش درمانی را برای شان انتخاب کند. اگر ساکن زاهدان هستید و قصد دارید کاشت موی زنده در زاهدان انجام دهید اما کمی در تصمیم گیری مردد هستید توصیه می کنم این مقاله از سایت کلینیک تخصصی سیماطب بهترین کلینیک تخصصی پوست و مو در زاهدان را مطالعه کنید.

کاشت موی زنده چیست؟

در مواردی که عواملی همچون عوامل ارثی و ژنتیکی موجب از بین رفتن کامل فولیکول های مو و در نتیجه ریزش آن ها شده باشد، كاشت موي زنده تنها راه حل موجود و موثر در ایجاد تراکم مورد نیاز مو خواهد بود. در این روش که برای انجام آن از بی حسی موضعی بهره گرفته می شود پزشک از بانک موی موجود در پشت سر فرد یا مناطق دیگری همچون پشت گوش ها که در مقابل ریزش مقاوم هستند فولیکول های مورد نیاز جهت پیوند را استخراج می نماید.

دکتر موسی بیات ، بهترین متخصص پوست زاهدان برای کاشت موی زنده ابتدا نقشه کاشت را به دقت بر روی سر بیمار طراحی نموده و سپس تیم تخصصی پیوند موی کلینیک پوست و مو سیماطب زاهدان ، فولیکول های سالم مو را به وسیله روش FIT خارج می کند و در نهایت بعد از استریل نمودن فولیکول های مو، با دقت بسیار زیاد اقدام به پیوند آن ها به وسیله ابزار ظریفی در نواحی از پیش تعیین شده می نماید.​

 

 

چه کسانی به کاشت موی زنده و قابل رشد احتاج دارند؟

در چندین دهه اخیر كاشت مو طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است ، به گونه ای که در بیشتر کلینیک های زیبایی شاهد افزایش تعداد متقاضیان می باشیم. این تکنیک در کنار زیبایی که برای افراد به ارمغان می آورد ، می تواند ریزش مو و طاسی سر را نیز درمان کند. همانگونه که می دانید دلایل بسیار زیادی باعث ریزش مو و طاسی سر می شوند که برخی از آن ها باعث طاسی همیشگی و برخی موقتی می شوند. ریزش هایی که موقتی هستند به مرور زمان و با استفاده از دارو ها و روش های ترمیمی بهبود می یابند. اما افرادی که دارای مشکلات مادرزادی و ارثی هستند باید از روش پیوند مو زنده استفاده کنند. همانطور که اشاره شد کاشت موی زنده به این صورت است که فولیکول های سالم از دیگر نواحی پوست سر برداشته و پس از طی کردن مراحلی به قسمت کم مو یا طاس پیوند زده می شود. زنده بودن این فولیکول ها باعث می شود پس از پیوند شروع به رشد طبیعی کند و ظاهری طبیعی و زیبا به فرد دهد.

شایان به ذکر است که کسانی که دارای طاسی الگوی مردانه یا آلوپسی آندروژنیک هستند نمی توانند مشکلات خود را با كاشت مو مصنوعی و غیر قابل رشد برطرف کنند. چرا که در كاشت مو غیر قابل رشد ، فولیکول های مو با استفاده از چسب های مخصوص به ناحیه مورد نظر متصل می شوند و تنها برای مدت زمان کوتاهی این مشکل را رفع می کنند. در حالی که کاشت موی زنده و قابل رشد این فرصت را به افرادی که از طاسی سر یا کم مویی رنج می برند می دهد تا علاوه بر جلوگیری از ریزش مو ها ، به مو های از دست رفته خود دست پیدا کنند.

تصویر کاشت مو

 

شرایط کاشت موی زنده

همانطور که می دانید پیوند مو تغییرات بسیار زیادی در چهره افراد به وجود می آورد و باعث افزایش اعتماد به نفس و بهبود روابط اجتماعی آن ها می شود. بیشتر افراد بر این باور هستند که عمل ایمپلنت مو برای تمامی افراد مناسب می باشد و می توانند این فرایند را برای افزایش زیبایی و جذابیت چهره خود استفاده کنند. اما متاسفانه باید بگویم این روش برای برخی از افراد مناسب نمی باشد و شرایط خاصی به منظور کاشت طبیعی مو وجود دارد که ما در ادامه به برخی از مهم ترین آنان اشاره خواهیم کرد.

  • توقف کامل ریزش مو :

افرادی که قصد دارند کاشت موی زنده انجام دهند باید بدانند که اگر به ریزش موی ناپایدار دچار هستند ابتدا باید نسبت به درمان و تثبیت دوره ریزش مو خود اقدام نمایند و اجازه دهند تا ریزش موهایشان به طور کامل قطع شود. چنانچه فرد از دارو برای تثبیت ریزش مو خود استفاده کند به طور معمول بین 6 الی 9 ماه طول خواهد کشید که ریزش قطع شود و به یک الگوی ظاهری قابل تشخیص برسد.

  • دارا بودن بانک مو قوی :

همانطور که می دانید در روش پیوند مو زنده نیاز است تا از سایر قسمت های پوست سر، تارهای مو برداشته و کاشته شود. از همین رو برای انجام این کار نیاز است تا فرد متقاضی ایمپلنت مو دارای مناطق اهدا کننده قوی داشته باشد.

  • کم تراکم شدن موی سر :

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود افراد فکر کنند که کاندید مناسبی برای انجام پیوند مو هستند کم شدن تراکم موی سرشان می باشد. اما باید به این افراد بگویم که اگر تنها به دلیل کم تراکمی قصد انجام کاشت موی زنده را دارید بهتر است از این کار منصرف شوید. در غیر این صورت اگر از طاسی سر با الگو مردانه رنج می برید یا به طاسی سر مبتلا هستید می توانید این پروسه را انجام دهید.

  • داشتن سن مناسب

یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی که نشان می دهد که شما واجد شرایط هستید یا خیر سن شما است. معمولا در هر سنی می توان عمل ایمپلنت مو را انجام داد اما لازم است بدانید روند ریزش مو در سنین 30 تا 50 سالگی کامل و متوقف می شود. از همین رو خیلی مهم است که شما در سنی قرار داشته باشید که الگو ریزش موهایتان تثبیت شده باشد.

  • داشتن انتظارات واقع بینانه

نکته دیگری که باید در رابطه با کاشت موی زنده در نظر داشته باشید ، این است که باید توقعات خود را مدیریت نمایید  و آن ها را به درستی تنظیم کنید. چرا که گاها پیش آمده است که فردی به دلایل فوق الذکر یا تنها به دلیل داشتن انتظارات شخصی نادرست واجد شرایط این عمل نمی شود. به عنوان مثال اگر منطقه اهدا کننده موی شما محدود و کوچک باشد ، شما نمی توانید خط موی خود را بیش از حد جلو بیاورید یا نباید انتظار داشته باشید که موهای سر شما پرتراکم شوند.

  • ضخامت مو عامل مهم پیوند مو

میزان ضخامت تارهای موی شما می تواند تعیین کننده این باشد که آیا ایمپلنت برای شما موفقعیت آمیز خواهد بود یا خیر. چرا که می توانیم بگویم کسانی که مو های پر پشت و ضخیمی دارند این شانس را دارند که نتایجی مطلوب تر ، زیبا تر و طبیعی تر داشته باشند.

 

 

مراقبت های بعد از انتقال و پیوند مو

در ذیل به تعدادی از باید و نبایدهای بعد از كاشت مو که تاثیر بسزایی در رضایت بخش بودن نتایج به دست آمده از این روش دارد اشاره کرده ایم. اگر مایل به دستیابی به بهترین نتایج از روش كاشت موي زنده هستید به هیچ عنوان نباید در رعایت و انجام این نکات مراقبتی کوتاهی کنید.

  • همانطور که می دانید برای اینکه کاشت موی زنده قابل انجام بوده و فرد حین آن احساس درد و ناراحتی نکند به او مسکن و داروی بی حسی داده خواهد شد که ممکن است اثرات آن تا ساعت ها در فرد باقی بماند. از همین رو و به منظور به حداقل رساندن خطر برای خود و دیگران بهتر است شخصاً اقدام به رانندگی نکرده و از فردی درخواست کنید تا شما را به منزل رسانده و همراهی تان نماید.
  • بهتر است در دو روز اول، پوست خود را خشک نگه دارید؛ با این کار به التیام هرچه بهتر آن کمک خواهید کرد.
  • در تمام دوره درمان، نواحی اطراف پوست سرتان را تمیز نگه دارید.
  • با وجود اینکه امکان دارد در ناحیه پیوند مو احساس کمی سوزش، درد، بی حسی و التهاب داشته باشید ولی به هیچ عنوان نباید اقدام به استعمال موادی کنید که توسط پزشک شما تایید نشده است زیرا با این وجود امکان بروز عوارض منفی در شما زیاد می شود.
  • به دقت از جای زخم خود مراقبت نمایید؛ پزشک به منظور جلوگیری از بروز عفونت، کاهش تورم و سوزش پوست، آنتی بیوتیک هایی را برای تان تجویز می کند که باید آن ها را سروقت مصرف نمایید.
  • به توصیه بهترین دکتر متخصص پوست و مو در زاهدان در صورت احساس درد و ناراحتی به مدت 3 تا 4 ساعت پس از جراحی، به منظور تسکین درد خود اقدام به مصرف مسکن های تجویز شده توسط پزشک کنید.
  • بهتر است هنگام خواب و دراز کشیدن بعد از کاشت موی زنده ، در موقعیت نیمه راست قرار بگیرید؛ به همین منظور در زیر سر خود چند بالشت قرار داده و بدین ترتیب سرتان را بالاتر از قفسه سینه قرار دهید. این کار به روند فروکش نمودن تورم پوست سر شما سرعت می بخشد.
  • اقدام به خوابیدن در موقعیتی کنید که کمترین فشار ممکن به نواحی کاشته شده وارد شود.
  • درست در روزی که پزشک برای تان تعیین کرده است، جهت برداشتن پانسمان و شستشوی سر به کلینیک خود مراجعه کنید.
  • موهای خود را یک روز پس از شستشوی اولیه در کلینیک، با شامپوی مخصوص بشویید. با این کار دلمه های اطراف پیوندهای مو و همچنین پوست مرده باقیمانده به طور کامل برطرف می شود.
  • به هیچ عنوان طی روزهای ابتدایی اقدام به استحمام با آب خیلی داغ نکرده و از دوش کم فشار استفاده نمایید.
  • از کیسه یخ برای کاهش تورم و احتمال خونریزی بهره بگیرید؛ نکته ای که باید در این رابطه به آن توجه داشته باشید این است که یخ را به طور مستقیم بر روی ناحیه پیوند قرار ندهید.

 

 

کارهایی که نباید بعد از پیوند مو انجام داد:

  • به هیچ عنوان برای طولانی مدت در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • پوست ناحیه ای از سرتان که تازه به آن پیوند انجام شده است را دستکاری نکرده و لمس نکنید.
  • سیگار کشیدن می تواند موجب توقف جریان خون به فولیکول های موهای تان شود از همین رو لازم است برای 1 ماه از سیگار کشیدن اجتناب کنید.
  • به توصیه بهترین دکتر کاشت موی زنده در زاهدان از انجام ورزش های سبک برای 1 هفته و ورزش هایی با تماس بدنی و شدت زیاد برای 1 ماه اجتناب کنید.
  • اجتناب از انجام فعالیت هایی که موجب تعریق بیش از اندازه تان می شود ضروری می باشد؛ احتمال بروز عفونت با عرق کردن به میزان زیادی افزایش پیدا می کند.
  • توصیه کادر درمانی کلینیک سیماطب بهترین کلینیک کاشت مو در زاهدان به افرادی که این پروسه را انجام داده اند این است که از خم شدن و جابجایی اجسام سنگین بپرهیزید.

جدید ترین روش کاشت موی زنده

همگام با پیشرفت علم و پزشکی و به لطف زبده ترین و با سابقه ترین متخصص کاشت مو ، روش های جدید و مدرن پیوند مو در کشور عزیزمان ایران به صورت کاملا تخصصی و با دقت در کلینیک پوست و مو سیماطب در زاهدان به متقاضیان عزیز ارائه می شود. جدید ترین روش های پیوند طبیعی مو به شرح زیر می باشند:

کاشت مو به روش SUT

یکی از بهترین تکنیک های کاشت مو در کلینیک سمیاطب زاهدان SUT می باشد که در آن فولیکول ها با استفاده از ابزار های جدید و اتوماتیک برداشته می شوند و از آنجایی که نتایج طبیعی و زیبایی به دنبال دارد ، به تعداد کسانی که متقاضی انجام آن هستند روز به روز اضافه می شود. مهم ترین مزیت این تکنیک این است که فولیکول ها کمترین آسیب را می بینند و اگر تراکم مو در ناحیه بانک مو خوب و کافی باشد ، امکان برداشت بیش از 14000 فولیکول برای پیوند وجود دارد.

کاشت موی زنده به این روش کم تهاجمی بوده و طول دوران نقاهت آن بسیار کوتاه می باشد. حفره های به وجود آمده بر روی سر بعد از گذشت یک الی دو هفته بهبود پیدا خواهند کرد بدون اینکه جای زخم یا اسکاری بر روی این ناحیه باقی بماند. به عبارتی دیگر می توان گفت با استفاده از این تکنیک دیگر نگرانی بابت باقی ماند اسکار و زخم نخواهید داشت. هزینه کاشت مو به روش SUT بسیار کمتر از سایر روش های درمانی می باشد.

روش FUT

کاشت واحد فولیکولی یا همان FUT یک پروسه جراحی برای پیوند مو می باشد که در آن مو از یک ناحیه دائمی که مقاومت مو در برابر طاسی سر بیشتر است برداشته می شود و به ناحیه کم مو یا طاس انتقال پیدا می کند. این تکنیک با استفاده از گروه های حاوی 1، 2 ، 3 یا 4 موی طبیعی انجام می شود. بعد از بی حس شدن پوست سر ، پزشک رشته ای از بافت را از ناحیه دهنده برداشت کرده و پس از استخراج ، با استفاده از تکنیک تشریح میکروسکوپی ، به واحد فولیکولی بسیاری تفکیک می شود.

 

 

آشنایی با بهترین روش کاشت مو

خوشبختانه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی روش های مختلفی برای انجام کاشت طبیعی مو در دسترس متخصصان کاشت مو در سر تا سر ایران عزیزمان می باشد و پزشک با توجه به بررسی ها و معایناتی که در جلسات مشاوره انجام می دهد ، به این نتیجه خواهد رسید که کدام یک از روش های فوق با توجه به شرایط شما مناسب تر و بهترین می باشد و می تواند نتایجی زیبا ، ایده آل و جذاب را برای متقاضیان به دنبال داشته باشد. نکته ای که باید در این بخش به آن اشاره کنیم این است که تقریبا تمامی روش های کاشت موی زنده ، دارای کمترین میزان تهاجم هستند و احتمال اینکه عارضه ای هر چند ساده برای متقاضیان عمل پیوند مو به وجود آید بسیار کم می باشد.

ماهیت کلی روش ها شبیه به یک دیگر می باشد ، به این صورت که با برداشتن فولیکول ها یا پیاز های سالم مو از ناحیه اهدا کننده و پیونده آن ها به ناحیه گیرنده همراه می باشد. از همین رو می توان گفت تفاوت اصلی در روش های پیوند طبیعی مو در روش و تکنیک های برداشت گرافت ها می باشد. که در این میان تکنیک FUT روشی است که سالیان سال است مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج بسیار خوب و شگفت انگیزی را به دنبال دارد. از جمله مزیت های این روش که باعث شده است طرفداران بسیار زیادی داشته باشد می توان به سرعت بالای برداشتن گرافت ، داشتن هزینه پایین تر نسبت به سایر روش ها ، کوتاه بودن مدت زمان مورد نیاز برای قرار گرفتن گرافت ها در محیط بیرون ، کاهش احتمال وارد شدن صدمه به فولیکول های برداشت شده ، امکان انتخاب فولیکول های برداشت شده از مقاوم ترین محل های اهدا کننده و غیره اشاره کرد.

ویدیو کاشت مو به روش fit در زاهدان

 

 

کاشت مو با دستگاه

کاشت موی زنده  با دستگاه یکی از آرزو های دنیای پزشکی است که به دلیل پیشرفت تکنولوژی در حال به حقیقت پیوستن است. همانطور که می دانید این پروسه شامل برداشت گرافت ها از بانک مو و سپس کاشتن آن ها در ناحیه مورد نظر می باشد. این فرایند که تا پیش از اختراع دستگاه های اتوماتیک به صورت دستی بود ، مراحلی زمانبر و طاقت فرسا در پیش رو داشت. اگر تجربه کاشت مو داشته اید یا اطرافیانتان در گذشته اقدام به این کار کرده اند ، حتما پروسه طولانی و کمی دردناک را تجربه کرده اید یا دیده اید. کاشت مو با دستگاه اتوماتیک ، پدیده ای است در جهان پزشکی که باعث صرفه جویی چشمگیری در زمان و انرژی می کند. این دستگاه که قادر است ، تمامی مراحل برداشت پیاز مو و کاشت را در ناحیه گیرنده را با دقت انجام دهد ، هم اکنون در مرحله بهره برداری و آزمایش است و باید احتیاط های در رابطه با آن صورت گیرد.

کاشت مو به روش تکثیر

یکی از مطالب جدیدی که در زمینه کاشت موی زنده در دنیا و علم پزشکی مطرح است در رابطه با پیوند مو به روش تکثیری است از همین رو لازم دانستیم در رابطه با آن نیز توضیحات مختصر و مفیدی را بیان کنیم. در این تکنیک از سلول های بنیادی برای رشد و تکثیر مو های کاشته شده استفاده می شود. بنا بر تحقیقات انجام شده در معتبر ترین دانشگاه های دنیا ، نقص در سلول های بنیادی یکی از دلایل ریزش مو است. از همین رو محققین به دنبال روشی بوده و هستند که تا با بکار گیری سلول های بنیادی ، عمل کاشت موی زنده را انجام دهند. خوب است بدانید که به سلول های بنیادی سلول های غیر متخصص نیز گفته می شود چرا که آن ها هیچ وظیفه خاص و تخصصی در بدن بر عهده ندارد. ایده این کاشت برای اولین بار در سال 2017 توسط یکی از محققین ایتالیایی به وجود آمد. این تکنیک با استخراج فولیکول های مو و تکثیر آن به رشد مو ها کمک می کند. لازم به گفت است که این شیوه نیز همانند روش دستگاهی در مرحله آزمایش بوده اما با این وجود خبر خوبی برای پزشکان می باشد.

آیا کاشت موی زنده ایمن است و عارضه جانبی ندارد؟

جراحی پیوند مو در صورتی که توسط بهترین و مجرب ترین متخصص پوست و مو که با تجربه و دارای مجوز بورد باشند ، انجام شود به طور معمول فاقد عوارض جانبی خاصی می باشد. اما پاسخ بدن مراجعه کننده نیز در برابر روش های درمانی بسیار متفاوت می باشد و مانند هر روش جراحی دیگری احتمال به وجود آمدن تورم ، خارش ، کبودی ، گزگز ، بی حسی و در برخی از موارد ایجاد عفونت نیز وجود دارد. اگر تمامی مراقبت های لازم که پس از کاشت مو باید انجام دهید که توسط پزشک مشاور در کلینیک مورد نظر ارائه می شود را انجام دهید می توانید از بروز عوارض جانبی جلوگیری کنید.

فیلم واقعی کاشت مو توسط بهترین متخصص پوست زاهدان

 

 

اهمیت گرافت مو در کاشت موی زنده

گرافت مو یکی از کلیدی ‌ترین عوامل کاشت مو می ‌باشد ، زیرا با سالم بودن گرافت مو ، کیفیت موی کاشته شده نیز افزایش می ‌یابد. یکی از اصلی ‌ترین علل ماندگاری کاشت مو ، گرافت مو می باشد. گرافت ‌ها پس از استخراج برای زنده ماندن به عواملی همچون آب و غیره نیاز دارند که در زیر به آن‌ها اشاره می کنیم :

نگهداری در آب : گرافت‌ها پس از استخراج ، در شرایط مناسب تا 15 ساعت زنده می ‌مانند ، از این رو برای پیشگیری از آسیب به آن‌ها ، در محلول نمک مانندی نگه داری می‌ شوند.

دمای پایین : طبق مطالعات ، برای زنده ماندن و سلامت گرافت ها ، می بایست در دمایی پایین قرار گیرند.

اکسیژن : هنگام جداسازی گرافت‌ها از ناحیه خود ، اکسیژن از آن‌ ها گرفته می شود ، از این رو نبود اکسیژن منجر به تحلیل و در نهایت مرگ گرافت خواهد شد.

نکته : در گذشته برای زنده ماندن گرافت ‌ها ، پس از برداشت آن ها را در محفظه‌ هایی نگهداری می ‌کردند. این امر درصد آسیب به گرافت‌ها را بالا می‌ برد. اما امروزه ، پس از برداشت گرافت ها ، آن ها را مستقیما به ناحیه مورد نظر پیوند می زنند.

ویژگی های گرافت مو مناسب چیست؟

به طور کلی ویژگی‌های یک بانک مو مناسب برای کاشت موی زنده به چهار مورد تقسیم می ‌شود. کیفیت مو ، سایز و اندازه آن ، رنگ موها ، موهای اصلی . اگر متقاضی از این چهار مورد برخوردار باشد ، شرایط ایده عالی در خصوص کاشت مو را دارد. کیفیت موها یکی از مهم ترین عوامل این فرایند حجم دهی طبیعی مو می باشد. از این رو اگر بانک موی مراجعه کننده ای با کیفیت نباشد ، موهای کاشته شده پس از رشد ، حالت شلخته به خود می‌ گیرد.

قیمت کاشت موی زنده

همانطور که می دانید تنها راه جبران مو های از دست رفته پیوند طبیعی مو می باشد که از جمله مهم ترین عمل هایی زیبایی محسوب می شود. از همین رو اغلب بیمه های درمانی تعهدی در مقابل پرداخت کل یا بخشی از هزینه ایمپلنت مو ندارد. به همین خاطر هزینه این عمل از اهمیت بسیار زیادی برای کسانی که دوست ندارند طاس باشند یا مشکل ریزش مو داشته باشند ؛ است. هزینه نهایی پیوند مو به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه این مقاله به ان ها خواهیم پرداخت.

  • منطقه جغرافیایی

شاید برای بسیاری از افراد این مسئله باعث تعجب آن ها شود ، اما اینکه کجا خدمات کاشت مو خود را انجام می دهید ، در هزینه نهایی آن نقش دارد. مظور از منطقه جغرافیایی فقط کشور نیست و حتی هزینه عمل در یک شهر نسبت به شهر دیگر نیز متفاوت است . به عنوان مثال هزینه کاشت موی زنده در زاهدان کمتر از شهر های بزرگ ایران می باشد.

  • کلینیک انتخابی شما

کلینیک منتخب شما عامل دیگری در افزایش یا کاهش هزینه ها می باشد. به عنوان مثال اگر شما به یک کلینیک خوب ، مجهز و استریل مراجعه کنید به طبع هزینه زیاد تری را پرداخت خواهید کرد ، چرا که آن ها همواره سعی دارند بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به شما ارائه دهند.

  • میزان طاسی سر و تعداد گرافت های مورد نیاز

به طور قطع هر چه طاسی سر فرد بیشتر باشد نیاز به کاشت فولیکول های بیشتری دارد ، از طرفی دیگر هر چه تعداد گرافت بیشتر شود پزشک باید زمان ، انرژی و مواد بیشتری را صرف کند که تمامی این  موارد باعث بالا رفتن هزینه های کاشت موی زنده می شود.

  • روش مورد استفاده

اصلی ترین و مهم تری عامل در تعیین هزینه کاشت مو ، تفاوت در روش های انجام کار می باشد. به عنوان مثال برای انجام بعضی از روش ها مانند کاشت مو به روش FIT نیاز به دستگاه های مخصوص می باشد.

دیدن دیدگاه ها

  • سلام ۲۴ سالمه حدود چهار سال پیش از محلول لخت کننده مو استفاده کردم که نباید به ریشه مو می‌رسد ولی متاسفانه رسید و باعث نازک شدن و کم پشت شدن جلوی سرم شد آیا امکان کاشت مو وجود دارد والان ریزش مو احساس نمیکنم

  • با سلام و خسته نباشید.ببخشید ایا در کاشت مو جهت کاشت مو دست خود متقاضی هست؟ اینکه موهایی رو که میکاربم به چه جهت رشد کنه و نمو پیدا کنه.؟ یا اینکه این به دستگاه ساختمان مو هر شخصی ربط داره؟

    • سلام وقت بخیر
      از منطقه بانک مو برداشت میشه که شامل پشت سر و کناره های سر هست

  • دکتر جان کاشت مو چقدر درد داره ؟ امکانش هست به مرور دوباره برگرده به ریزش و اینا ؟ از چند سالگی انجام بشه تاثیرش زیاده ؟؟

    • بهتره بعد از سی سالگی انجام بشه
      در شروع انجام کاشت مو برای شما آمپول بی حسی تزریق میشه که مقداری درد داره و بعد از اون دیگه دردی حس نمیشه

  • عموهای من و پدرم طاس هستند و بنده در سن 38 سالگی نیز به طاسی دچار شده ام و بخش زیادی از موهای من ریخته. من از چه روشی می توانم استفاده کنم برای کاشت که نتیجه رضایت بخشی داشته باشد ؟ هزینه رو هم محبت بفرمایید

  • الان بی نقص ترین روش و متد کاشت ابرو چیه که نتیجه دائمی و خوبی داشته باشه کدومو پیشنهاد میدین

  • سلام. وقت خوش. می خواستم بپرسم برای خانم ها اگر فقط بخوان بخش جلوی مو ( یعنی قسمت چتری و شقیقه ) مو کاشته بشه و موها تو این قسمت پر پشت تر بشه ، امکانش هست یا خیر؟

  • دکتر جان کاشت مو چقدر درد داره ؟ امکانش هست به مرور دوباره برگرده به ریزش و اینا ؟ از چند سالگی انجام بشه تاثیرش زیاده ؟؟

    • بهتره بعد از سی سالگی انجام بشه
      در شروع انجام کاشت مو برای شما آمپول بی حسی تزریق میشه که مقداری درد داره و بعد از اون دیگه دردی حس نمیشه

نوشته های تازه

دستگاه لیزر الکساندریت کندلا

استفاده از تیغ ، وکس ، اپلاسیون و دیگر روش های از بین برنده مو…

2 روز قبل

لیزر موهای زائد

در نواحی مختلف بدن به خصوص پشت لب، ناحیه تناسلی، زیر بغل، دست ها و…

2 روز قبل

پاک کردن تتو

با اینکه زدن تتو بر روی پوست امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است اما…

7 روز قبل

لیزر CO2 فرکشنال

پوست یکی از مهم ترین اجزای بدن بوده و تاثیر زیادی بر زیبایی دارد به…

1 هفته قبل

تزریق چربی

صورت و پشت دست اولین جایی هستند که بعد از کاهش وزن لاغرتر شده، دچار…

3 هفته قبل

سابسیژن

زیبا و جوان ماندن چهره برای خانم ها و آقایان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار…

4 هفته قبل